Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2012 04:33 - Писмо от Бог
Автор: prosvetlenie Категория: Други   
Прочетен: 1980 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 29.07.2012 04:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Скъпо човешко същество,

Всеки копнее да се отдаде напълно на някого, да има дълбока духовна връзка със сродна душа, да бъде обичан изцяло и безусловно – но аз казвам “Не”.
Едва, когато бъдеш удовлетворен и доволен от това да си сам и Ми се отдадеш напълно и безрезервно, ще си готов за дълбоко личната и уникална връзка, която съм предвидил за теб. Никога няма да бъдеш в съюз с някого или нещо, докато не се съединиш с Мен.
Искам от теб да спреш да планираш, да спреш да желаеш и да Ми позволиш да ти дам най-вълнуващия план в съществуванието – план, какъвто не можеш дори да си представиш. Искам да имаш най-доброто. Моля те, позволи Ми да ти го дам.

Трябва непрестанно да гледаш към Мен и да очакваш най-велики неща. Не спирай да изживяваш удовлетворението, което СЪМ. Продължавай да слушаш и да научаваш нещата, които ще ти кажа. Просто чакай. Това е всичко. Не бъди нетърпелив. Не се тревожи. Не се заглеждай по нещата, които другите притежават или които Аз съм им дал. Не гледай към нещата, които си мислиш, че искаш. Просто не спирай да Ме почиташ или ще пропуснеш онова, което искам да ти покажа. А после, когато си готов, ще те изненадам с любов, далеч по-прекрасна от онази, за която би могъл да мечтаеш.
Разбираш ли, преди да станеш готов и преди да е готов човекът, който аз съм предвидил за теб (дори в този момент аз работя, за да сте готови едновременно), преди и двамата да сте удовлетворени да имате единствено Мен и живота, който съм приготвил за вас, няма да можете да изживеете любовта, която ще е олицетворение на връзката ви с Мен. Това е Съвършената любов.

И Аз искам, скъпо човешко същество, да имаш тази приказна любов. Искам да видя картина от плът и кръв на връзката ти с Мен и да се насладя в материална форма на вечния съюз на красотата, съвършенството и любовта, който предлагам.
Знай, че те обичам безусловно. Повярвай в това и бъди удовлетворен.

С обич,
БОГ

Из “Тайната на сродните души




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Тук
24.08.2012 11:02
Докато страдаме поради отделеността,
самата любов оформя форма -
нещо осезателно, с което можем да се свързваме.
Но в мига на Единението
Единственият, който няма форма, казва:
„Аз съм Източникът на сериозността и опиянението.
Всички красоти са израз на Моята Красота.
Аз съм самата Красота.
Въобще си спрял да съзерцаваш Моето отражение.
Сега си спечелил правото да се удивляваш
на Моята гола Същност."
цитирай
2. prosvetlenie - Благодаря!Много добре казано !
28.08.2012 10:05
Благодаря!Много добре казано !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: prosvetlenie
Категория: Други
Прочетен: 479364
Постинги: 167
Коментари: 113
Гласове: 542
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930